Ciąg podrzutowy do zarzutu/ rwania

snatch pull technika rwania

Ciąg dwubojowy do rwania bądź zarzutu, podstawa techniki oraz różnice z ciągiem trójbojowym.

Technika pozwoli na duży progres w ćwiczeniach dwubojowych, pomoże w niwelowaniu najczęstrzych błędów technicznych.

 

 

 

Ciągi do podrzutu oraz do rwania

Grzbietem prowadzimy sztangę wzdłuż ciała, tak aby skierowana została ku górze

clean pull snatch pull weightlifting training crossfit trójmiasto

 

Działamy głównie mięśniami czworogłowymi uda, a grzbietem działamy izometrycznie

Sztangę prowadzimy do pionu tak aby uderzyć ją o biodro

Ramiona prowadzą sztangę ku górze dzięki dynamicznemu  poderwaniu barków

clean pull snatch pull weightlifting training crossfit trójmiasto

Autor:

Trener CrossFit lvl 1 Maciej bielski CrossFit Trójmiasto

Maciej Bielski

CrossFit Trójmiasto

 

Zobacz też:

*Technika przysiadu

*Ćwiczenia na kółkach gimnastycznych

*Kettlebell Swing

POWIĄZANE ARTYKUŁY

4 sposoby na zwiększenie siły

Mamy dla Was 4 alternatywne ćwiczenia na poprawę siły i wytrzymałości mięśniowej:

Etykieta CrossFitowca – czyli jak zachowywać się na WOD-zie

Każdy szanujący się CrossFitowiec powinien znać podstawowe zasady zachowania w trakcie WOD-u. Tych, którzy ich jeszcze nie znają zapraszamy do lektury.
© 2015 Trec Nutrition Sp. z o.o. All rights reserved
projekt i realizacja: [zjednoczenie]