Martwy ciąg, martwy ciąg sumo - prawidłowa technika

sumo+deadlift+crossfit+training+.jpg

Technika podstawowego ćwiczenia jakim jest martwy ciąg, prezentuje Maciej Bielski CrossFit Trójmiasto

 

 

Martwy Ciąg klasyczny

✚Nogi na szerokość bioder

✚Chwyt sztangi na szerokość barków

✚Ściągamy łopatki do dołu

✚Spinamy brzuch oraz odcinek lędźwiowy

deadlift crossfit training martwy ciag trening siłowy

 deadlift crossfit training martwy ciag trening siłowy ciężary crossfit trojmiasto

 

Ściągamy luz ze sztangi” do momentu kiedy sztanga da opór.

Dociskamy piety do ziemi, gdy sztanga będzie nad kolanami ciągniemy ją na siebie.

deadlift crossfit training martwy ciag trening siłowy ciężary crossfit trojmiasto wyprost

 

Martwy ciąg sumo [Sumo deadlift]

Nogi rozstawiamy szerzej niż barki

deadlift crossfit training martwy ciag trening siłowy ciężary crossfit trojmiasto sumo deadlift

 

Ruch wykonujemy identycznie jak w przypadku Martwego Ciągu Klasycznego

deadlift crossfit training martwy ciag trening siłowy ciężary crossfit trojmiasto

 

Autor:

Maciej Bielski trener crossfit trojmiasto

Maciej Bielski

CrossFit Trójmiasto

POWIĄZANE ARTYKUŁY

4 sposoby na zwiększenie siły

Mamy dla Was 4 alternatywne ćwiczenia na poprawę siły i wytrzymałości mięśniowej:

Etykieta CrossFitowca – czyli jak zachowywać się na WOD-zie

Każdy szanujący się CrossFitowiec powinien znać podstawowe zasady zachowania w trakcie WOD-u. Tych, którzy ich jeszcze nie znają zapraszamy do lektury.
© 2015 Trec Nutrition Sp. z o.o. All rights reserved
projekt i realizacja: [zjednoczenie]