Podciaganie sie na drązku, trening mieśni pleców

podciaganie kalenistyka trening mięśni pleców


Ćwiczenie na plecy
Ustaw się tak, aby pasek był na skrzydle drzwi. Chwyć zewnętrzne strony paska i ustaw drzwi pomiędzy nogami. Opuszczaj się klatką piersiową blisko drzwi. Staraj się opuszczać dzięki mięśniom pleców, a nie nóg.

trening mięśni pleców domatora kalenistyka

 

Kolejne ćwiczenie - podciąganie na drążku
Stań na krześle. Chwyć drążek na szerokości barków. Czoło przy linii drążka. Z tej pozycji odstawiamy pojedynczo nogi i opuszczamy jak najwolniej. Wracamy do pozycji startowej i powtarzamy ćwiczenie.
Im mocniej zaciśniecie łokcie do siebie, tym mocniej pracuje mięsień najszerszy grzbietu.
Pamiętajcie, aby podczas wykonywania ćwiczenia angażować całe ciało, czyli spinać mocno brzuch i pośladki.

Pull up , strickt pull up

POWIĄZANE ARTYKUŁY

Trening CrossFit: Pull Up [Podciąganie]

Podciąganie to wydawałoby się bardzo proste ćwiczenie, które nie wymaga specjalnej techniki. Pozory jak zwykle są mylące.
© 2015 Trec Nutrition Sp. z o.o. All rights reserved
projekt i realizacja: [zjednoczenie]