Przysiad, Pomki, Burpees, wykroki

and.jpg

Magdalena Andrzejewska prezentuje wraz z Marcinem Kasperskim podstawowe ruchy, które są absolutną podstawa w treningu funkcjonalnym



Air Squat - Przysiad

Przysiady zaczynamy w pełnym wyproście, stopy ustawiamy na szerokośc barków. Ruch zaczynamy od bioder, tak aby zejść ponizej linii kolan.

Ważne aby w momencie wstawania biodra oraz barki unosiły sie jednoczesnie.

Air squat przysiad technika przysiadu

 

Lunge - Wykroki

Zaczynamy z pozycji pełnego wyprostu. Po umieszczeniu nogi z przodu kolana, biodra oraz barki powinny tworzyć jedna linię.
Kolano nogi wykrocznej nie powinno wychodzic poza linie stopy, staramy sie utrzymać kąt prosty.

wykroki w miejscu lunge wykrok

 

Push up- Pompki

Dłonie ustawiamy szerzej niż stopy, mniejwiecej na szerokośc obręczy barkowej.
W dół schodzimy tak aby klatką piersiowa i biodrami dotkąć podłoże jednoczesnie. Powrót do pozycji wyjściowej analogicznie.
Ważne aby nie odrywać stóp od ziemi.

push up pompki klasyczne

 

Box Jump- wskok na skrzynie

Staramy sie wskoczyc na skrzynie całymi stopami

Wskok zaczynamy od wymachu rąk w górze,

Wskakujemy na lekko ugiete nogi- nie do pełnego przysiadu

Na boxie wykonujemy pełen wyprost ciała.

 bok jump wskok na skrzynie

 

Zobacz też:

Zarzut sztangi

Trening w domu

Jerk, technika podrzutu

POWIĄZANE ARTYKUŁY

7 kobiecych problemów z CrossFit-em

Kobiet w CrossFit ma ciężkie życie. Sprawdźcie z czym muszą zmagać się dzielnie Panie CrossFiterki

Trening Crossfit: 5 oznak przetrenowania

Trening CrossFit nie sprawia Ci już takiej przyjemności? Jesteś zmarnowany, permanentnie zmęczony lub po prostu przetrenowany? W tym tekście dowiesz się jak...

4 sposoby na zwiększenie siły

Mamy dla Was 4 alternatywne ćwiczenia na poprawę siły i wytrzymałości mięśniowej:
© 2015 Trec Nutrition Sp. z o.o. All rights reserved
projekt i realizacja: [zjednoczenie]